Система “Розумний офіс”

Зовнішній вигляд офісу формує перше враження у клієнтів та інвесторів, впливає на становлення іміджу компанії. Офісний простір має відповідати вимогам комфорту і привабливості. Якість виконаного ремонту офісу дозволить сформувати ділову, репутацію, знайти фірмовий стиль і підвищити конкурентоспроможність. Сучасним напрямком є ​​створення «розумного офісу», яке дозволяє отримати правильне організоване робочий простір з максимальним комфортом.

Особливості створення «розумного офісу»

Зробити офіс «розумним» неможливо без проведення ремонтних робіт. Капітальний ремонт офісу, здатний змінити декоративну функцію, переобладнати приміщення, замінити інженерні системи. Застосування технічних засобів, дозволяє використовувати систему автоматизації, що забезпечує управління інженерними, мультимедійними та інформаційними системами.

При створенні «розумного офісу» рекомендуємо врахувати думку фахівців будівельної компанії, провести необхідне обстеження об’єкта. Фахівці Partner Construction, перш ніж приступити до проведення ремонтних робіт, проводять попередню оцінку, основними заходами якої є:

  1.  Вивчення технічної документації;
  2. Огляд приміщень, проведення необхідних лабораторних досліджень і вимірів;
  3. Обстеження мають комунікацій.

На основі отриманої інформації визначається вид ремонту, перелік робіт, можливості інтеграції інженерних комунікацій і системи їх управління, розробляються варіанти дизайну, технічне забезпечення «розумного офісу». Проектна документація, як правило, містить кошторис, договір, ескізи та план.
Можливості розумного офісу

Одним з основних переваг такого офісного ремонту є суттєва економія інженерних ресурсів (вода, тепло, електроенергія та ін.). Контролери, що лежать в основі схеми «розумного офісу», дозволяють ефективно управляти ресурсами, в тому числі в дистанційному форматі.

Ремонт офісу передбачає установку інтелектуальних систем управління: освітленням, кліматом, вентиляцією, опаленням, сигналізацією, відеоспостереженням, мультимедійною технікою, локальною мережею і засобами зв’язку через Інтернет. Сучасні технічні системи мають можливість установки індивідуальних налаштувань, що враховують час роботи офісу, дозволяють управляти ситуацією в автоматичному режимі.

Використовувані контролери забезпечують безперебійну роботу інженерних систем, що значно подовжує термін служби обладнання і виключає поломки та аварійні ситуації. Основними можливостями управління є:

  • Контроль електроенергії та автоматичний перерозподіл потужності в електричній мережі;
  • Автоматичне включення / вимикання освітлення, електроприладів та ін.:
  • Постійний контроль стану систем електропостачання та енергопостачання;
  • Сценарне управління електроприводами жалюзі та освітленням;
  • Автоматична охоронна система;
  • Автоматизація системи опалення та кондиціонування
  • Контроль доступу до приміщення
  • Попередження про аварії.

Перераховані вище властивості систем «Розумний офіс» забезпечують ефективне робочий простір і високий ступінь безпеки.

Особливості проведення ремонту офісу
Створення «Розумного офісу», в першу чергу, починається з перепланування, зведення нових стін і перегородок, також змінюються межі приміщень і їх колишнє призначення, проводяться роботи по заміні або новому пристрою систем комунікацій (водопостачання, вентиляція, і ін.). Після проведення перерахованих видів робіт бригада переходить до заливання підлоги, штукатурці стін, чистової обробки. Далі виконується технічне оснащення, установка систем контролерів і косметичні види ремонтних робіт: обклеювання стін шпалерами, фарбування, облицювання плиткою, тощо.

Вибираючи підрядника для створення «розумного офісу», віддавайте перевагу спеціалізованим компаніям з великим досвідом роботи. Partner Construction виконує ремонт офісів з 2006 року, вироблена система контролю якості сприяє своєчасному проведенню ремонтних робіт на високому рівні.