Планування офісного простору

Успішність будь-якої сучасної компанії безпосередньо залежить від ефективності роботи співробітників. Це особливо актуально в сферах торгівлі та надання послуг, де спілкування і обмін інформацією є головними складовими всіх бізнес-операцій. У зв’язку з цим дуже важливо, під час ремонту офісу, приділити належну увагу плануванню простору, так як ефективність співробітника безпосередньо залежатиме від комфорту, зручності та ергономіки його робочого місця.

Основне правило планування

Головним правилом, від якого слід відштовхуватися під час формування офісного приміщення є поділ. Дуже важливо розмежувати робочі зони таким чином, щоб співробітник здійснював свою діяльність максимально ефективно як сам по собі, так і в команді.
Відповідно до думки експертів, що спеціалізуються в області формування ділового комфорту, ідеального результату можна досягти при використанні мобільних перегородок. Такі конструкції можуть встановлюватися в найкоротші терміни, при цьому з їх допомогою можна повністю перетворити приміщення, розділивши його на окремі відсіки.

Після будь-якого сучасного ремонту офісу, обов’язково повинні бути присутніми наступні приміщення:

  • Приймальна;
  • Зона відпочинку;
  • Кімната персоналу;
  • Кабінет керівника;
  • Кімната для нарад.

Для кожної унікальної зони існують приблизні розміри, які дозволяють уникнути дискомфорту. Наприклад, розміри приймальні безпосередньо залежать від кількості відвідувачів, проте вони не можуть бути менше 10 м2.
Кімната для нарад містить в собі різне презентаційне обладнання у вигляді дошки, проектора, великого дисплея і т.д. З цієї причини потрібно заздалегідь подбати про можливості підключити всю техніку до електромережі.

Розміри кабінету топ-менеджера вибираються, виходячи з іміджевих міркувань. Однак, для функціонального і зручного приміщення для начальства досить і 12 м2.
Кімнати для персоналу проектуються виходячи з кількості фахівців і їх переміщень. Також дуже важливо розмістити в загальнодоступному місці таку техніку, як: принтери, шредери, копіри і т.д.

Проблема нестачі простору

Проблему нестачі місця можна вирішити величезною кількістю найрізноманітніших способів, однак головний метод – це оптимізація робочих місць. Іншими словами, потрібно звертати увагу на габарити меблів і їх кількість.
Також деякі приміщення можна поєднувати один з одним. Наприклад, деякі компанії влаштовують “ресепшен” прямо у відкритому просторі офісу, а кімнати для нарад облаштовують в кабінеті начальника.

Підводячи підсумок, можна прийти до висновку, під час ремонту офісів дуже важливо заздалегідь подбати про його плануванні, так як саме від цього буде залежати ефективність і продуктивність співробітників.