Як працюють «гарячі столи»?

Під час ремонту офісу фахівці роблять все можливе, щоб найкращим чином організувати робочий простір, зробити його затишним і зручним. Останнім часом стала часто застосовуватися модель HOT DESK, при якій встановлюються загальні робочі столи. Співробітники не мають постійних місць і займають їх тільки після узгодження між собою.

Ця модель вперше була використана в США приблизно тридцять років тому. Вона була створена з метою економії коштів компанії. Тепер же використовується для того, щоб можна було з легкістю трансформувати меблі і робочий простір.

Як працюють «гарячі столи»?

Кожен з працівників має право зайняти будь-яке місце із запропонованих. Якщо людина прийшла раніше за всіх, у нього величезний вибір. Запізнився співробітник може зайняти те місце, що залишилося. У кожного є свій логін, пароль, щоб можна було входити в загальну комп’ютерну мережу і починати роботу з будь-якого місця.

При цьому керівництво може зробити гнучкий графік для своїх працівників, щоб після зміни першого співробітника приходить другий і займає його місце. Завдяки цьому можна мати у себе персонал з великої кількості людей, але при цьому орендувати середній або навіть маленький офіс. Це вигідно і зручно. Ремонт офісу в цьому випадку пройде на «ура»: можна легко змінити функції столів, поміняти їх розташування, встановити фальшпідлогу, під якою можна в будь-який час переробити комунікації. Також можна поставити пересувні перегородки, місце розташування яких можна змінювати за бажанням.

Відсутність персоніфікації робочого місця ідеально підходить для консалтингових, аудиторських компаній, IT-агентств.

Переваги моделі HOT DESK

Якщо в ході ремонту офісу вирішили обрати модель HOT DESK, знайте, і переваги:

  • кожен метр простору офісу можна використовувати ефективно;
  • компанія має можливість заощадити на оренді великого офісу;
  • економія на організації простору;
  • використання простих матеріалів і меблів для облаштування робочих місць;
  • всі елементи офісу в будь-який момент можна демонтувати, що полегшує подальший ремонт.

Крім того, в офісі, обладнаному за принципом «гарячих столів» виникає атмосфера спільної зайнятості, що йде на користь продуктивності співробітників. Швидко вирішуються всі виниклі проблеми, а працівники набувають гнучкість розуму, здатність швидко пристосовуватися до нових умов. Зміцнюються дружні зв’язки між співробітниками, що йде на користь компанії.

Яка меблі підходить для HOT DESK

Дизайнери в ході ремонту враховують особливості сучасної моделі, яка не припускає, що співробітники можуть залишати на столах або в ящиках особисті речі, ключі, їжу, подаровані квіти, інше. Рекомендується встановити ергономічну, практичну і довговічну меблі, яка є універсальною для всіх. Інвестуйте в меблі, яка здатна витримати великі навантаження і не потребує особливого догляду. Враховуйте фізіологію співробітників – для цієї мети краще замовити столи-трансформери, а також крісла, які можна буде регулювати по висоті, розсовувати в випадках необхідності.