Як підібрати меблі в офіс

Внутрішня обстановка в офісі дуже важлива. Це питання не тільки зручності співробітників, а й іміджу фірми. Ключову роль тут відіграє правильно підібрані меблі. Якщо проводився ремонт офісу і його модернізація, слід обов’язково придбати відповідні меблеві набори.

Різновиди і характеристики

Офісні меблі відноситься до окремої категорії – її підбирають за встановленими канонами. В першу чергу це ергономіка і міцність. Важливим фактором буде зовнішня краса і стиль. До речі, якщо ергономіка повинна дотримуватися строго, то стиль меблів буде залежати від стилю інтер’єру офісу, а тут вже можливі нюанси.

Серед ключових характеристик офісних меблів можна виділити наступні:

  • Форма (в більшості випадків без зайвих витребеньок);
  • Зовнішній вигляд (строгий, або ж вільний стиль);
  • Функціонал (практичність, зручність, ергономіка, можливість регулювання);
  • Оформлення (матеріал оббивки, наявність інших деталей).

Що стосується меблевих наборів, то крім стандартних столів і крісел, в офісі можуть знадобитися дивани, м’які крісла, журнальні столики, стелажі, шафи і багато іншого. Слід не забувати, що кожна деталь в офісній обстановці відіграє свою роль. Зайве тут не потрібно.

Останнім часом дуже популярною і затребуваною стала безкаркасні меблі для офісу. Це всілякі пуфи, дивани або крісла, які не мають в своїй конструкції жорсткого каркасу. При цьому наповнювач у таких варіантів – кульки з полістиролу. Цей формат меблів ніяк не підійде під строгі офісні стандарти, проте буде відмінним варіантом для демократичних зустрічей в окремих приміщеннях. При цьому, безкаркасні меблі дуже затребувані в творчих студіях, де їм практично немає заміни.

Важливі нюанси вибору

Після того, як був закінчений ремонт офісу, доводиться займатися його обстановкою. Асортимент меблів просто величезний і не завжди можна точно підібрати оптимальний варіант, особливо якщо у власника немає досвіду комбінування, меблювання. Тут важливо не помилитися, тобто не купити ті меблі, які в результаті не підійдуть під інтер’єр і стиль.

В першу чергу необхідно оцінити вільну площу і кількість робочих місць в приміщенні. Від завантаженості буде залежати формат. Приміщення по типу Open Space вимагають іншого набору меблів, ніж традиційні кабінети або офіси з перегородками. Це ж стосується і кількість співробітників – якщо їх в приміщенні 4-5, то можна поекспериментувати, а якщо 8-10, то доведеться продумувати детальне планування.

Також слід пам’ятати, що меблі для кабінету або ділянки Open Space керівника повинна відрізнятися від загальної картини меблювання. Це показник статусу і гість завжди бачить, хто є вищою ланкою. Керівнику, як правило, підбирають масивну меблі з шкіряним покриттям, причому в єдиному стилі. Це обов’язково повинна бути м’яка і зручні меблі, оскільки керівник може проводити на робочому місці набагато більше часу, ніж рядові співробітники.

Орієнтир на комплексний підхід

До ремонту офісу слід визначитися з його стилем, а після цього вже підбирати відповідні меблі. Головне в цьому питанні дотримуватися комплекснного підходу – всі важливі нюанси повинні бути враховані.