Про нас

Partner Construction – будівельна компанія, яка спеціалізується на реалізації проектів комплексного ремонту офісів, холів бізнес-центрів, коворкінг і банківських відділень великого масштабу.

З моменту заснування в 2006 році ми реалізували понад 200 проектів для великих міжнародних та українських компаній, в числі яких:

  • офіси Samsung, Siemens, Danone, Baccari-Martini, OLX, AXA, TetraPack, JLL
  • IT-компаній: EPAM, Hacken, DataRobot
  • відділення банків Альфа-банк, Банк Кіпру, УкрГазБанк
  • коворкінг Spaces і Anthill

Partner Construction входить до складу групи Partner Construction, яка об’єднує підприємства, що надають повний комплекс послуг по дизайну і проектування, ремонтно-будівельних робіт, виготовлення офісних меблів і світло-прозорих конструкцій.

Це дозволяє нам власними силами, без залучення сторонніх підрядників, реалізовувати проекти ремонту комерційної нерухомості “під ключ”. Завдяки ефективній організаційній структурі і злагодженій роботі професійної команди ми прекрасно справляємося з великими обсягами робіт будь-якої складності і несемо повну відповідальність за якість, дотримання строків і бюджету.

Бути експертом в реалізації великих проектів з комплексного ремонту комерційних приміщень для нас – це:

 


Складати точні кошториси

Ми точно знаємо, як плануються і виділяються бюджети у великих компаніях. Тому для нас одним з важливих критеріїв роботи є точне дотримання бюджету проекту. Ми пишаємося тим, що більш ніж в 90% випадків наша попередня оцінка бюджету не перевищує похибку в 10-20%, а при наявності проекту – лише 3-5%.

Надавати професійні консультації щодо вибору матеріалів

Ми хочемо, щоб ремонт прослужив замовнику якомога довше, тому дуже ретельно підбираємо всі матеріали та даємо чесні рекомендації щодо вибору оптимального рішення в співвідношенні ціна / якість. Це іноді означає, що в пошуку здорового компромісу ми іноді можемо вступати в дискусію зі своїм клієнтом, якщо вважаємо, що економія в критичних речах призведе до незадовільного результату.

Вести проект відкрито і з максимальним комфортом для замовника

Це означає, що ми проводимо регулярні зустрічі на об’єкті та відеоконференції з замовником, щоб тримати його в курсі статусу проекту. При цьому відсоток його залучення до процесу потрібен мінімальний – на етапах вибору або узгодження ключових речей. Всі перипетії будівельного процесу і бюрократичні питання ми беремо на себе, і не турбуємо клієнта без необхідності.

Максимально ефективно використовувати наявну площу

  Ми добре знаємо, як ефективно використовувати простір таким чином, щоб воно виконувало всі необхідні функції й в той самий час було зручним для кінцевих користувачів.

Нести відповідальність за результат

Ми добре розуміємо, що кожен прострочений день запуску офісу – це фінансові втрати для компанії, тому контроль термінів у нас має високий пріоритет всередині команди, а в договорі ми не боїмося фіксувати свою фінансову відповідальність за недотримання термінів.

Наша місія
“Змінюючи простір, ми створюємо атмосферу!”

Наші цінності:

1 Результативність

Ми досягаємо результатів, навіть якщо в процесі буває складно.

2 Проактивність

Ми вміємо слухати і підтримуємо розумні ініціативи своєї команди.

3 Системність

Системні рішення працюють краще - перевірено на багаторічному досвіді нашої команди.

4 Відповідальність

Ми вміємо брати на себе відповідальність, що фіксуємо у відповідних договорах.

5 Впровадження інноваційних технологій

Ми розуміємо цінність корисних інновацій і постійно впроваджуємо їх у своїй роботі.

6 Розвиток

Ми постійно розвиваємося самі і інвестуємо в розвиток своєї команди.

 

Нам довіряють

Дивитися всі відгуки

Бажаєте обговорити ваш майбутній офіс?